7 Şubat 2011 Pazartesi

Toni&Guy refreshing dry shampoo

Evet mükemmel bir ürünle karşınızdayım !
Toni&Guy refreshing dry shampoo.. şimdi nedir bu.. şampuan evet ama durulanmayan..
Benim saçım ince telli bugün yıkanıyım yarın yağlanmaya başlar.. Ama baktım hafif yağlanmaya mı başladı, sönük mü saçım ?  Toni&guy'dan iki fıs yapıyorum hop ne yağ kalıyor nede sönüklük.. Durulanmayan şampuan :))

Nasıl ama süper dimi ?..
Nerden aldım.. Şaşkınbakkal watsons mağazasından yanlış hatırlamıyorsam 39liraydı..
Şiddetle tavsiye ederim!!!

3 yorum:

  1. hadi ya süpermiş o zaman u ürün :) 200 ml gibi okuyorum yandan ama ne kadar gider sence haftada iki kullansak?

    YanıtlaSil
  2. bende geçen cumartesi aldım erenköyden.. Ama boş çıktı:)) bugün capitole gidip değiştireceğim. Walla baya gider gibi :))

    YanıtlaSil
  3. watsonsa gittim inan hiç sorun çıkardılar hemen değiştirdiler :)

    YanıtlaSil