30 Aralık 2010 Perşembe

Bu Başka Aşk II

Herkes parfüm sever.
Herkes parfüm alır.
Ama..
Ben sanırım koku aşığığım..
Gidip böyle tekin acara koklim koklim
Sonra karar veremiyim hangisini alsam?
Addict? Senses de güzel.
The one'nın büyüleyici kokusu,rose'un gizemi.
Be delicious'ın lezzeti kendine çekişi
Addict'i bağlayışı,tutkusu
Brit'in tatlılığı,


Chlove love oldukça reklamı döndü,gerçekten merak etmeye başlamıştım,ve denedim fakat bu o ! diyebileceğim bir parfüm değil..
 Bu kokuyu merak ediyorum var mı  kullanan ?
 The one! İlk bileğime sürdüğüm anda çarpıldığım koku


 Gizemli,kesinlikle!

 Tresor bana çok ağır geliyordu fakat Tresor in love ; Kendine çeken , kendine has kokusu var. Denemelisiniz
 Bir hafif koku,günlük ama etkileyici
 Sahiplenilme duygusu veriyor bu parfüm
 Kadınsı bir koku,bir fenomen !
 Hypnose hiç beni hipnoz etmemişti :) Ama Senses in kendine bağlayıcı notaları var
 Jasmin.. kokusuna kim dayanabilir ki ?
 Günlük , biraz sportif ama bir o kadar asil.
 Tanımlayamıyorum bazen çok itici bazen çok çekici :)


2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Okurken eğlendim. Güzel bir yazı olmuş.
    Parfümer için iyi bir adres vermek isterim ben de:
    Stilgiyin.com

    YanıtlaSil