11 Şubat 2011 Cuma

Dior Diorskin Nude Fondoten - Artdeco Makyaj Bazı ve Allık

selamlarrr :))

dün iş çıkışı tepe nautılusa boynere gidip dior fondoten denemiştim çok hoşuma gitti fakat almak ve almamak arasında git gel yaşarkeeennn. Bugün öğlen iş arasında hemen capitol boynere attım kendımı.. Veeeeeee
mutlu olsun
23 numara dior nude fondoten artık benımdırr :)) Artdeconun far bazını kullanıyorum ve memnunum. Birde makyaj bazı aldım. Artdecoda 2.ürüne %40 indirim vardı  bende allık hakkımı kullandım onda :)
sonuç: mutlu bir benn :))
resimlerini şimdi paylaşıyorum swatchlerı en yakında paylaşıcağım.

Sevgili justmakeup fondoten hakkında oldukça güzel yorum bulunmuş buradan buyrun : TIKK

bu arada fiyatlar ise ;
fondoten : 110
makyaj bazı: 51
allık: 27


 bunlar da hediyelerim :)

1 yorum:

  1. I believe Rudy de Haas (Murphy) has room in his museum at the moment - why not apply?

    I bet Kinect will not be magical either.

    sesli sohbet - kaliteli sohbet could have made sohbet et - kameralı sohbet magical if they wanted to, they could have hired a man in a turtleneck to give a magical presentation and BAM... a islami sohbet - bedava chat Event (maybe a mirc sohbet product too, who knows.)

    video izle would have been much cheaper to cet too. No wonder cinsellik sohbet overtaking chat, chat kanalları dini sohbet end mynet- sohbet kanalları know where NOT to spend their money. chat siteleri - sohbet odaları - cinsel sohbet - mirc - mirc indir - mirc - turkce mirc

    YanıtlaSil