21 Ocak 2011 Cuma

Sorunları Çözüyoruz !!

Kızlar,
yeni bir blog açtım bu sefer bambaşka konu ile karşınızdayım..
Dertlerimizi paylaşıp,sorunlarımıza çözüm bulacağımız bir blog bu.. Belki maddi olarak çok sıkıştınız , bana yazın ben blogda yayınlıyım iş arayalım size, herkes seferber olsun. Belki de eşiniz ile probleminiz var gelin hepberaber çözüm üretelim, belki bir tavsiye bir yuva kurtarır. Belki de ailemiz ile problem yaşıyoruz.. Hayatla mücade ediyoruz.. Ama bunların hiçbiri çözümsüz değil ! Belki yeni bebeğiniz oldu ama pusetiniz yok ! bakarsınız bebeği büyümüş biri pusetini bağışlar..

Haydi kızlar ne duruyoruz .. Sorunu olan yada aklına takılan çözüm arayan herkes yazsın bana , ben blogda yayınlıyım ve elele verip çözüm üretelim.

blogumun adresi: http://sorunlaricozuyoruz.blogspot.com/

Mail Adresim: prensesarz@gmail.com

Hep beraber bu bloğu duyuralım !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder